Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6208
Назва: СОЦІАЛЬНА СУТЬ ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ А. С. МАКАРЕНКА
Автори: Ревук, Юрій Олексійович
Ключові слова: виховання
педагогічна спадщина
освіта
цінності виховання
виховний ідеал
структура виховного процесу
засоби
ціль
мета
Дата публікації: 5-гру-2016
Бібліографічний опис: Ревук Ю. О. Соціальна суть виховання у педагогічній спадщині А. С. Макаренка // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. – Випуск 54. 214 с., С. 105 – 112.
Серія/номер: УДК [371.134:811(07)] "198";
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються деякі аспекти педагогічної спадщини А. С. Макаренка. Автор розглядає виховання як цілісну, інтеграційну систему. Диференційовано поняття «навчання» та «виховання» і водночас зазначено їх взаємозв’язок. Утверджується думка про пріоритетність для педагогічної діяльності організації ефективної виховної системи навчального закладу. Зроблено спробу з’ясувати мету, цілі, засоби виховного процесу. Автор підкреслює соціальну сутність виховного процесу. У статті наголошується на необхідності об’єктивного підходу до вивчення педагогічної спадщини А. С. Макаренка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6208
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spadshchyna A.S.Makarenka.pdf289,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.