Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-12-05T19:47:34Z-
dc.date.available2016-12-05T19:47:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУДК 376(075.8) ББК 74.30.я73uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6230-
dc.description.abstractЗалучення до масових навчальних закладів дітей з особливими потребами вимагає від усіх учасників цього процесу певного перегляду традиційних поглядів щодо мети, функцій, організації роботи закладу. Проте до найактуальніших проблем успішної реалізації інклюзивного навчання належить питання професійної підготовки педагогів, яким слід опанувати відповідні знання та навички.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманьuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 376(075.8);-
dc.subjectВиховання, розвиток, діти з особливими освітніми потребами, інклюзія, інклюзивне освітнє середовищеuk
dc.titleВиховання та розвиток дітей в інклюзивному освітньому середовищіuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vykhovannya_ta_rozvytok_ditey_v_inklyuzyvnomu_osvitn'omu_seredovyshchi.pdf438,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.