Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6234
Title: | СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Authors: | Іщенко, Людмила Валентинівна |
Keywords: | творча індивідуальність |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», |
Citation: | 1. Ананьев Б.Г. Пространственные размещения / Б.Г.Ананьев. Изд-во ЛГУ, 1955. С.38-45. 2. Артемова Л.В. Колір. Форма. Величина. Число / Л.В. Артемова К.: Томіріс, І997. – 90 с 3. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні / за науковою редакцією О. Л. Кононко, [ Колективавторів]. – К. : Ред ж-лу «Дошкільне виховaння», 1999. – 70 с. 4. Базова программа розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» / М-во освіти і науки України, акад.пед.наукУкраіни; наук.ред. та упоряд. О. Л. Кононко. – К. : Світич, 2008. – 430 с. 5. Белошистая Л.В. Формирование и развитие математических способностей дошкольников. М., 2003. 400с. 6. Грібанова О., Белова С. Формування уявлень про простір і час //Дошкільне виховання. І985. №6. С.6-7. |
Series/Report no.: | УДК 372.47; |
Abstract: | У навчально-методичному посібнику розкрито спеціальну методику формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення, специфіку організації навчально-виховного процесу з навчання дітей елементів математики в дошкільному навчальному закладі. Особливу увагу приділено розвитку логічної сфери дошкільників в умовах індивідуалізації і диференціації навчання, а також представлені методичні рекомендації для практичної роботи з математики: дидактичні ігри, вправи, логіко-математичні завдання |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6234 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Посібник Спец. методика.doc | 46,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.