Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6254
Назва: | Аналіз процесу становлення інтерактивного методу у педагогічній теорії та практиці |
Автори: | Коломієць, Наталія Андріївна |
Ключові слова: | активізація навчальної діяльності школярів суб’єктивність дитини інтерактивний метод спілкування учнів взаємостосунки учителя з учнем міжособистісна взаємодія творче розв’язання проблем педагогіка співробітництва ситуація успіху організація групової навчальної діяльності молодших школярів |
Дата публікації: | 6-гру-2016 |
Серія/номер: | УДК;37.02 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема використання інтерактивних методів у навчальному процесі. З’ясовано, що її виникнення пов’язано з пошуками в плані посилення ефективності навчального процесу. Визначено існування спільних позицій науковців з приводу активізації навчальної діяльності школярів, які проявляються у виокремленні ролі міжособистісної взаємодії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6254 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
analiz protsesy stanovlennya interaktivnogo metody.pdf | Основна стаття | 371,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.