Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6279
Title: ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В КАНАДІ У СИСТЕМІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Authors: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Іванчук, Галина Петрівна
Keywords: підготовка майбутніх учителів
система багаторівневої педагогічної освіти
навчальний метод
зміст навчальних програм
планування навчального процесу
стандартоорієнтовані реформи
Issue Date: 2016
Publisher: Київ-Хмельницький
Citation: В. Павлюк, Г. Іванчук. Особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді / Вікторія Павлюк, Галина Іванчук // Порівняльна професійна педагогіка, Випуск 1. Том 6, Київ-Хмельницький. - 2016. – С.80-84
Series/Report no.: УДК: 371.134(477)+378(71);
Abstract: У статті розглядаються особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя в Канаді у системі багаторівневої педагогічної освіти. Серед основних особливостей змісту професійної підготовки канадських вчителів виокремлено: стандартизацію змісту багаторівневої педагогічної освіти. спрямованість канадської багаторівневої педагогічної освіти на розвиток професіоналізму майбутніх учителів, встановлення оптимального науково-обумовленого балансу між дисциплінами різних циклів, теоретичними та практичними блоками (модулями); міждисциплінарний принцип підготовки канадських педагогів. Акцентовано увагу на методах навчання, зорієнтованих на здобуття професійної підготовки майбутніх канадських учителів, зокрема виділено методи підготовки до практичної діяльності та методи розвитку творчого мислення. На підставі аналізу наукових та довідниково-енциклопедичних джерел, зроблено висновок, що зміни в канадському суспільстві в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. зумовили нові вимоги до діяльності і обов’язків учителів, які викладені в стандартах оцінки якості професійної діяльності вчителя. Визначено, що розвиток канадської системи педагогічної освіти в умовах багаторівневості відбувається з орієнтацією на підготовку вчителя, який буде конкурентоспроможним на ринку праці.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6279
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OSOBLY`VOSTI KONSTRUYuVANNYa ZMISTU PROFESIJNOYi.pdf126,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.