Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6279
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Іванчук, Галина Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-06T18:30:58Z | - |
dc.date.available | 2016-12-06T18:30:58Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | В. Павлюк, Г. Іванчук. Особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді / Вікторія Павлюк, Галина Іванчук // Порівняльна професійна педагогіка, Випуск 1. Том 6, Київ-Хмельницький. - 2016. – С.80-84 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6279 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя в Канаді у системі багаторівневої педагогічної освіти. Серед основних особливостей змісту професійної підготовки канадських вчителів виокремлено: стандартизацію змісту багаторівневої педагогічної освіти. спрямованість канадської багаторівневої педагогічної освіти на розвиток професіоналізму майбутніх учителів, встановлення оптимального науково-обумовленого балансу між дисциплінами різних циклів, теоретичними та практичними блоками (модулями); міждисциплінарний принцип підготовки канадських педагогів. Акцентовано увагу на методах навчання, зорієнтованих на здобуття професійної підготовки майбутніх канадських учителів, зокрема виділено методи підготовки до практичної діяльності та методи розвитку творчого мислення. На підставі аналізу наукових та довідниково-енциклопедичних джерел, зроблено висновок, що зміни в канадському суспільстві в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. зумовили нові вимоги до діяльності і обов’язків учителів, які викладені в стандартах оцінки якості професійної діяльності вчителя. Визначено, що розвиток канадської системи педагогічної освіти в умовах багаторівневості відбувається з орієнтацією на підготовку вчителя, який буде конкурентоспроможним на ринку праці. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київ-Хмельницький | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 371.134(477)+378(71); | - |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | система багаторівневої педагогічної освіти | - |
dc.subject | навчальний метод | - |
dc.subject | зміст навчальних програм | - |
dc.subject | планування навчального процесу | - |
dc.subject | стандартоорієнтовані реформи | - |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В КАНАДІ У СИСТЕМІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
OSOBLY`VOSTI KONSTRUYuVANNYa ZMISTU PROFESIJNOYi.pdf | 126,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.