Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломієць, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2016-12-06T22:57:12Z-
dc.date.available2016-12-06T22:57:12Z-
dc.date.issued2016-12-07-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6289-
dc.description.abstractУ тезах автор аргументує необхідність оновлення змісту мовної освіти в Україні. Зазначається, що у відповідності до європейських та світових освітніх вимог передбачається стійка орієнтація державних стандартів вищої професійної освіти та навчальних програм на досягнення конкретних результатів у навчальній діяльності, тобто на формування сукупності компетентностей майбутніх спеціалістів, як універсальних (базових, ключових), так і спеціальних (предметних, професійних), у тому числі комунікативної компетентності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134.:373.3-
dc.subjectфункціональність навчанняuk
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectситуативність навчанняuk
dc.subjectновизна процесу навчанняuk
dc.subjectмовна спрямованість навчанняuk
dc.subjectсистема підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectмовленнєва спрямованістьuk
dc.subjectколективна взаємодіяuk
dc.subjectоновлення змісту мовної освітиuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.titleМовна спрямованість системи підготовки майбутніх учителів початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
movna_spryamovanist_sustemu_pidgotovku_maibytnih_ychiteliv.pdf363,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.