Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховецький, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorОльховецький, Владислав Сергійович-
dc.date.accessioned2016-12-07T07:05:38Z-
dc.date.available2016-12-07T07:05:38Z-
dc.date.issued2016-12-07-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6291-
dc.description.abstractАктивна взаємодія з р ізними соціальними утвореннями, а також сама специфіка навчання у вузі сприяють формуванню у студентів активно ї життєво ї позиції, зміцненню їхніх зв'язків з іншими соціальними групами суспільства. На сту дентський вік припадає процес активного формування соціальної зрілості. Видимими рисами цього процесу є завершення освіти, трудова активність , суспільна роб ота, відповідальність перед законом, можливість створити сім'ю та виховувати дітей. Соціальна зр ілість передбачає здатність кожної молодої людини оволо діти необ хідною для суспільства сукупністю соціальних ролей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 001(477)«19/20»;ББК 72(4 Укр)63 В 54-
dc.subjectсоціальна зрілість,uk
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРШОКУРСНИКАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20+.pdf262,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.