Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297
Назва: | Порівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи |
Автори: | Грітченко, Тетяна Яківна |
Ключові слова: | вищий навчальний педагогічний заклад майбутній вчитель початкової школи технології інтерактивного навчання традиційні методи навчання |
Дата публікації: | 8-жов-2015 |
Видавництво: | Умань : ФПО Жовтий |
Бібліографічний опис: | Грітченко Т. Я. Порівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Педагогічна освіта і наука: традиції, реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії імені Я. А. Коменського. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – С. 12–14. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах здійснено порівняльний аналіз сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Porivniannya sutnosti.pdf | 191,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.