Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297
Назва: Порівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Грітченко, Тетяна Яківна
Ключові слова: вищий навчальний педагогічний заклад
майбутній вчитель початкової школи
технології інтерактивного навчання
традиційні методи навчання
Дата публікації: 8-жов-2015
Видавництво: Умань : ФПО Жовтий
Бібліографічний опис: Грітченко Т. Я. Порівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Педагогічна освіта і наука: традиції, реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії імені Я. А. Коменського. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – С. 12–14.
Короткий огляд (реферат): У тезах здійснено порівняльний аналіз сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Porivniannya sutnosti.pdf191,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.