Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Тетяна Яківна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T08:26:13Z | - |
dc.date.available | 2016-12-07T08:26:13Z | - |
dc.date.issued | 2015-10-08 | - |
dc.identifier.citation | Грітченко Т. Я. Порівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Педагогічна освіта і наука: традиції, реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії імені Я. А. Коменського. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – С. 12–14. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297 | - |
dc.description.abstract | У тезах здійснено порівняльний аналіз сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань : ФПО Жовтий | uk |
dc.subject | вищий навчальний педагогічний заклад | uk |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | uk |
dc.subject | технології інтерактивного навчання | uk |
dc.subject | традиційні методи навчання | uk |
dc.title | Порівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Porivniannya sutnosti.pdf | 191,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.