Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2016-12-07T08:26:13Z-
dc.date.available2016-12-07T08:26:13Z-
dc.date.issued2015-10-08-
dc.identifier.citationГрітченко Т. Я. Порівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Педагогічна освіта і наука: традиції, реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії імені Я. А. Коменського. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – С. 12–14.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6297-
dc.description.abstractУ тезах здійснено порівняльний аналіз сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФПО Жовтийuk
dc.subjectвищий навчальний педагогічний закладuk
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk
dc.subjectтехнології інтерактивного навчанняuk
dc.subjectтрадиційні методи навчанняuk
dc.titleПорівняння сутності традиційних методів та методів інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Porivniannya sutnosti.pdf191,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.