Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
Title: | Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи |
Authors: | Грітченко, Тетяна Яківна |
Keywords: | психолого-педагогічні чинники суб’єктивні властивості особистості професійна компетентність майбутній вчитель початкової школи психофізіологічні передумови діяльності здібності спрямованість особистості професійно-педагогічні та предметні знання й уміння |
Issue Date: | 27-Oct-2016 |
Publisher: | ФОП Жовтий О. О |
Citation: | Грітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54. |
Abstract: | У доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psyhologo-pedagogichni_chynnyky.pdf | 150,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.