Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
Назва: | Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи |
Автори: | Грітченко, Тетяна Яківна |
Ключові слова: | психолого-педагогічні чинники суб’єктивні властивості особистості професійна компетентність майбутній вчитель початкової школи психофізіологічні передумови діяльності здібності спрямованість особистості професійно-педагогічні та предметні знання й уміння |
Дата публікації: | 27-жов-2016 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О. О |
Бібліографічний опис: | Грітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54. |
Короткий огляд (реферат): | У доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psyhologo-pedagogichni_chynnyky.pdf | 150,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.