Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6339
Назва: Теоретичні та методологічні аспекти впровадження ергономіки у навчальну діяльність учнів професійно-технічних навчальних закладів
Автори: Гервас, Ольга Геннадіївна
Ключові слова: професійна освіта, ергономіка, педагогічна ергономіка, оптимізація діяльності кваліфікованого працівника, професійно-технічний навчальний заклад, проект діяльності
Дата публікації: 7-гру-2016
Серія/номер: УДК 371.134:004;
Короткий огляд (реферат): Зроблений аналіз наукових праць з метою виявлення основних теоретичних та методичних аспектів впровадження основ ергономіки у навчальну діяльність учнів сучасних професійно-технічних навчальних закладів. Окреслено комплекс проблем оптимізації системи педагогічної ергономіки професійно-технічних навчальних закладів. Також, у статті визначена специфіка ергономічного підходу до вивчення й оптимізації діяльності кваліфікованого працівника. Зроблено висновок про те, що на основі проекту діяльності кваліфікованого працівника, формуються вимоги професійного відбору і навчання учнів, а також до технічних засобів підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6339
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття наш збірник 01.09.2016.doc68 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.