Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6339
Title: Теоретичні та методологічні аспекти впровадження ергономіки у навчальну діяльність учнів професійно-технічних навчальних закладів
Authors: Гервас, Ольга Геннадіївна
Keywords: професійна освіта, ергономіка, педагогічна ергономіка, оптимізація діяльності кваліфікованого працівника, професійно-технічний навчальний заклад, проект діяльності
Issue Date: 7-Dec-2016
Series/Report no.: УДК 371.134:004;
Abstract: Зроблений аналіз наукових праць з метою виявлення основних теоретичних та методичних аспектів впровадження основ ергономіки у навчальну діяльність учнів сучасних професійно-технічних навчальних закладів. Окреслено комплекс проблем оптимізації системи педагогічної ергономіки професійно-технічних навчальних закладів. Також, у статті визначена специфіка ергономічного підходу до вивчення й оптимізації діяльності кваліфікованого працівника. Зроблено висновок про те, що на основі проекту діяльності кваліфікованого працівника, формуються вимоги професійного відбору і навчання учнів, а також до технічних засобів підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6339
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття наш збірник 01.09.2016.doc68 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.