Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6346
Назва: Церковно-шкільний журнал Київської єпархії кінця ХІХ – початку ХХ ст.: інформаційний потенціал джерела
Автори: Янчук, Михайло Михайлович
Ключові слова: Київська єпархія
Київська Єпархіальна Училищна рада
церковна преса
церковнопарафіяльна школа
релігійний світогляд
духовна академія
семінарія
освіта
Церковно-приходская школа
часопис
Дата публікації: 14-кві-2016
Видавництво: НДЦ "Лукомор'є"
Бібліографічний опис: Янчук М.М. Церковно-шкільний журнал Київської єпархії кінця ХІХ – початку ХХ ст.: інформаційний потенціал джерела/М.М. Янчук//Емінак: науковий щоквартальник.-2016.-№2.-Т.3.-111 с.
Серія/номер: УДК;(372.4+37.014.521)(477.4)(051) “185/192”
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується друкований орган Київської Єпархіальної Училищної ради, який видавався увпродовж тридцяти років, з 1887 до 1917 року, під назвою: спочатку «Церковно-приходская школа», а з 1906 року – «Западно-Русская Начальная Школа». Зазначається, що зміна назви журналу була зумовлена корекцією його мети та завдань, на що значною мірою вплинули суспільно-політичні події в Російській державі початку ХХ століття. Мається на увазі те, що якщо під першою назвою це був звичайний церковно-шкільний часопис, то з 1906 року це видання мало чітко орієнтовані виховні та освітні завдання. Визначивши основною метою формування релігійного світогляду та непорушних принципів вірнопідданості владі, керівництво освітянською сферою прагнуло уніфікувати навчальний процес та зробити його більш керованим. Тому замість оповідань морально-етичного змісту, численних повідомлень про церковнопарафіяльні школи, кореспонденції з них, в оновленому журналі друкувалося більше матеріалів з педагогіки та дидактики, проблем виховання, а найбільше – методики навчання шкільним предметам. Аналіз журнальних публікацій показав, що з усіх навчальних предметів початкової школи були опубліковані методичні поради та, в багатьох випадках, досить детальні розробки шкільних предметів. Окрім допомоги вчителю, методичні публікації щомісячника, які, ясна річ, були схвалені Єпархіальною Училищною радою, переслідували більш стратегічну мету: уніфікувати навчальний процес і зробити його більш керованим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6346
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cerkovno-shkil`nyj_zhurnal_Kyivs`koyi_yeparxiyi_kincya_XIX_–_pochatku_XX_st._informacijnyj_potencial_dzherela.pdf303,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.