Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахомета, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2013-10-29T20:30:28Z-
dc.date.available2013-10-29T20:30:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634-
dc.description.abstractВ матеріалах доповіді вказано основні фактори, які найбільше впливають на процес формування навчально-пізнавальної діяльності студентів. Основну увагу ефективності процесу навчання приділено мотивам та адаптацї першокурсників у вищому навчальному закладі.uk
dc.publisherМатеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» ( ПМО – 2010 ), м. Черкасиuk
dc.subjectнавчальна діяльність, пізнавальна діяльність, мотиви , адаптація студентівuk
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості управління навчально-пізнавальної діяльності першокурсниківuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.