Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Махомета, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-29T20:30:28Z | - |
dc.date.available | 2013-10-29T20:30:28Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634 | - |
dc.description.abstract | В матеріалах доповіді вказано основні фактори, які найбільше впливають на процес формування навчально-пізнавальної діяльності студентів. Основну увагу ефективності процесу навчання приділено мотивам та адаптацї першокурсників у вищому навчальному закладі. | uk |
dc.publisher | Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» ( ПМО – 2010 ), м. Черкаси | uk |
dc.subject | навчальна діяльність, пізнавальна діяльність, мотиви , адаптація студентів | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні особливості управління навчально-пізнавальної діяльності першокурсників | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Махомета Т.М. ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРШОКУРСНИКІВ.pdf | 201,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.