Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаритонова, Валентина Василівна-
dc.contributor.authorДубова, Наталія Вячеславівна-
dc.date.accessioned2016-12-08T08:03:21Z-
dc.date.available2016-12-08T08:03:21Z-
dc.date.issued2016-04-
dc.identifier.citationОсвіта та педагогічна наука. – 2016. – № 2 (165). – С. 59 – 65uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6350-
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання розвитку творчого потенціалу учнів у процесі технологічної освіти. Встановлено, що оптимальною для розвитку дитини є діяльність, яка створює умови для творчості. Одним з видів такої діяльності є дизайнерська діяльність у процесі технологічної освіти учнів. В статті обґрунтовано, що дизайнерська діяльність є органічною складовою технологічної освіти і визначено, що технологічна підготовка учнів відбуватиметься значно ефективніше, якщо в процес навчання ввести елементи творчості та використати дизайнерський підхід до виконання об’єктів праці.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОсвіта та педагогічна наукаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;7.012:6 (07)-
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectдизайнерська діяльність учнівuk
dc.subjectтехнологічна освітаuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectдизайнерська діяльність учнів-
dc.subjectтехнологічна освіта-
dc.titleДИЗАЙНЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DYZAINERSKA_DIIaLNIST.pdf.pdf181,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.