Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6350
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харитонова, Валентина Василівна | - |
dc.contributor.author | Дубова, Наталія Вячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-08T08:03:21Z | - |
dc.date.available | 2016-12-08T08:03:21Z | - |
dc.date.issued | 2016-04 | - |
dc.identifier.citation | Освіта та педагогічна наука. – 2016. – № 2 (165). – С. 59 – 65 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6350 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються питання розвитку творчого потенціалу учнів у процесі технологічної освіти. Встановлено, що оптимальною для розвитку дитини є діяльність, яка створює умови для творчості. Одним з видів такої діяльності є дизайнерська діяльність у процесі технологічної освіти учнів. В статті обґрунтовано, що дизайнерська діяльність є органічною складовою технологічної освіти і визначено, що технологічна підготовка учнів відбуватиметься значно ефективніше, якщо в процес навчання ввести елементи творчості та використати дизайнерський підхід до виконання об’єктів праці. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Освіта та педагогічна наука | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;7.012:6 (07) | - |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | дизайнерська діяльність учнів | uk |
dc.subject | технологічна освіта | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | дизайнерська діяльність учнів | - |
dc.subject | технологічна освіта | - |
dc.title | ДИЗАЙНЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DYZAINERSKA_DIIaLNIST.pdf.pdf | 181,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.