Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраславська (Тімець), Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorМакаревич, Ілона Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-12-08T13:07:04Z-
dc.date.available2016-12-08T13:07:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6364-
dc.description.abstractФункціональне різноманіття інформації в повсякденному і професійному житті людини, призводить до того, що у сформованих умовах інформаційна компетентність особистості стає галуззю метазнань, рівень володіння нею – найважливішим фактором професійної компетентності і соціальної диференціації, а шлях її формування – пріоритетним напрямком модернізації навчального процесу в сфері професійної підготовки [5]. Незважаючи на розробленість різних аспектів компетентнісного підходу в освіті, інформаційна компетентність майбутніх учителів географії в цілісному її розумінні до теперішнього часу розглядалася мало. Тому, розуміння сутності інформаційної компетентності майбутніх учителів географії передбачає насамперед усвідомлення її як одного з проявів професійної компетентності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрізноманіття інформаціїuk
dc.subjectінформаційну компетентністьuk
dc.titleФеномен інформаційної компетентності майбутнього вчителя географіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FENOMEN INFORMATsIYNOYi KOMPETENTNOSTI MAYBUTN OHO VChYTELYa HEOHRAFIYI.pdf443,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.