Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642
Назва: Інтегративні засади вивчення композиції в мистецькій освіті
Автори: Пічкур, Микола Олександрович
Ключові слова: інеграція
композиція
Дата публікації: 8-жов-2013
Видавництво: Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.). - Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. - С. 90-93
Серія/номер: УДК 7(07)(082);
Короткий огляд (реферат): Урахування необхідності застосування інтегративних засад вивчення композиції в мистецькій освіті зумовлює розроблення відповідної моделі, що містить три рівні поєднання змісту фахових дисциплін: взаємодія різних видів мистецтва, як системи їхньої образної мови; історико-ретроспективне вивчення творчої методології мистецтва; творче самовираження студента за принципом естетичного резонансу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INEGRAZ_tesy.pdf75,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.