Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:42:30Z-
dc.date.available2016-12-15T09:42:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationХоменко Л.М.,/ Особливості використання мультимедійних програм в навчальному процесі 2016uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6424-
dc.description.abstractДо недавнього часу навчаючі програмні продукти, які потрапляли до рук педагогів, піддавалися певним змінам, що, на відміну від інших засобів навчання, могло позитивно впливати на результати їх використання. Такі зміни до програм могли вноситися як вчителями шкіл за наявності в них відповідної кваліфікації, так і розробниками програм після одержання ними конструктивних пропозицій і порад від користувачівuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.928+ 64 (07)-
dc.subjectмультимедійні програмиuk
dc.subjectдидактичні рівніuk
dc.subjectступінь інтерактивностіuk
dc.subjectметодичні програмиuk
dc.titleОсобливості використання мультимедійних програм в навчальному процесіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti_vykorystannia.pdf.pdf277,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.