Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6424
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоменко, Людмила Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-15T09:42:30Z | - |
dc.date.available | 2016-12-15T09:42:30Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Хоменко Л.М.,/ Особливості використання мультимедійних програм в навчальному процесі 2016 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6424 | - |
dc.description.abstract | До недавнього часу навчаючі програмні продукти, які потрапляли до рук педагогів, піддавалися певним змінам, що, на відміну від інших засобів навчання, могло позитивно впливати на результати їх використання. Такі зміни до програм могли вноситися як вчителями шкіл за наявності в них відповідної кваліфікації, так і розробниками програм після одержання ними конструктивних пропозицій і порад від користувачів | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.928+ 64 (07) | - |
dc.subject | мультимедійні програми | uk |
dc.subject | дидактичні рівні | uk |
dc.subject | ступінь інтерактивності | uk |
dc.subject | методичні програми | uk |
dc.title | Особливості використання мультимедійних програм в навчальному процесі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osoblyvosti_vykorystannia.pdf.pdf | 277,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.