Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/646
Title: Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії
Authors: Пічкур, Микола Олександрович
Keywords: суб’єктність
студент
навчально-професійна взаємодія
Issue Date: 22-Oct-2010
Publisher: Пічкур М. О. Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії / М. О. Пічкур // Викладач і студент : розвиок ефективного співробітництва. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 21 - 22 жовтня 2010 р.). - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 31-33.
Series/Report no.: УДК 378;
Abstract: В організації взаємин викладачів і студентів доцільно: 1) активізувати взаємодію факторів «провідності» і співпраці при організації педагогічного процесу; 2) формувати в студентів почуття професійної соборності з викладачами; 3) долати рецидиви авторитарних форм педагогічного впливу; 4) орієнтувати педагогічне спілкування на зрілу особистість із розвинутою самосвідомістю; 5) опиратися на професійний інтерес студентів; 6) залучати студентів до різних форм дослідницької діяльності; 7) створювати умови для підвищення громадсько-політичної активності студентів; 8) забезпечувати наукове партнерство студентів і викладачів; 9) реалізовувати систему неофіційних, нерегламентованих взаємин викла¬дачів і студентів; 10) брати участь в студентському дозвіллі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/646
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DEMOKRAT_tesy.pdf73,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.