Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-10-30T13:36:00Z-
dc.date.available2013-10-30T13:36:00Z-
dc.date.issued2009-10-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/647-
dc.description.abstractУ статті розглядається доцільність впровадження розрахунково-графічних задач як науково-дослідної проблеми для активізації самостійно-пошукової діяльності студентів.uk
dc.subjectчас ядерного вибухуuk
dc.subjectрівень радіаціїuk
dc.subjectатомна електростанціяuk
dc.subjectдоза опроміненняuk
dc.subjectOpening a nuclear explosionuk
dc.subjectradiation levelsuk
dc.subjectnuclear poweruk
dc.subjectradiation doseuk
dc.titleРозрахунково-графічні завдання у підготовці майбутніх учителів дисциплін природничо-математичного циклуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
otsinka_radiatsii_2009.pdf303,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.