Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Олександр Васильович | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-30T13:36:00Z | - |
dc.date.available | 2013-10-30T13:36:00Z | - |
dc.date.issued | 2009-10-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/647 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається доцільність впровадження розрахунково-графічних задач як науково-дослідної проблеми для активізації самостійно-пошукової діяльності студентів. | uk |
dc.subject | час ядерного вибуху | uk |
dc.subject | рівень радіації | uk |
dc.subject | атомна електростанція | uk |
dc.subject | доза опромінення | uk |
dc.subject | Opening a nuclear explosion | uk |
dc.subject | radiation levels | uk |
dc.subject | nuclear power | uk |
dc.subject | radiation dose | uk |
dc.title | Розрахунково-графічні завдання у підготовці майбутніх учителів дисциплін природничо-математичного циклу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
otsinka_radiatsii_2009.pdf | 303,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.