Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6533
Title: | Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи |
Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
Keywords: | ситуаційне навчання, учителі початкової школи |
Issue Date: | 2012 |
Series/Report no.: | ;УДК 37.02+378+371.13 ББК 74.204 О–72 |
Abstract: | У монографії охарактеризовано теорію і практику ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано дидактичні умови професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи засобами технології ситуаційного навчання: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань та формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування досліджуваної технології навчання. Описано запровадження вищевказаної дидактичної моделі у викладання окремих дисциплін («Основи педагогічної творчості», «Теорія та методика виховання») на основі міждисциплінарного, компетентнісного та інших підходів, комплексного застосування методів інтерактивного навчання. Монографія розрахована на фахівців у галузі педагогіки, викладачів вищих навчальних закладів, студентів педагогічних спеціальностей. |
Description: | Осадченко І. І. Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : монографія / І. І. Осадченко. – Умань : ПП Жовтий, 2012. – 414 с. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6533 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Монографія_Осадченко_Технолог_і пратика_ситуац_навч....pdf | 3,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.