Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536
Title: ДЕФІНІЦІЯ ТА ДИДАКТИЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КЕЙС-МЕТОД»
Authors: Осадченко, Інна Іванівна
Keywords: ситуаційне навчання; кейс-метод; метод конкретних ситуацій; професійна підготовка.
Issue Date: 2010
Series/Report no.: ;УДК 37.02
Abstract: У статті на основі аналізу наукових джерел, складення порівняльної характеристики тлумачень обґрунтовується сутність поняття «кейс-метод» у контексті ототожнення понять «метод конкретних ситуацій», «ситуаційний аналіз», «аналіз ситуацій» тощо; визначається його дидактична сутність.
Description: 1. Осадченко І. І. Дефініція та дидактична сутність поняття «кейс-метод» / Інна Осадченко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : наук.-теорет. зб. Сер. : Педагогіка. – Переяслав-Хмельницький, 2010. – Вип. 19. – С. 169–173.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Осадченко_Дефініц_та_дид сут_ть_пон_кейс-стаді.pdf537,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.