Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T08:41:17Z-
dc.date.available2016-12-23T08:41:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536-
dc.description1. Осадченко І. І. Дефініція та дидактична сутність поняття «кейс-метод» / Інна Осадченко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : наук.-теорет. зб. Сер. : Педагогіка. – Переяслав-Хмельницький, 2010. – Вип. 19. – С. 169–173.uk
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел, складення порівняльної характеристики тлумачень обґрунтовується сутність поняття «кейс-метод» у контексті ототожнення понять «метод конкретних ситуацій», «ситуаційний аналіз», «аналіз ситуацій» тощо; визначається його дидактична сутність.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.02-
dc.subjectситуаційне навчання; кейс-метод; метод конкретних ситуацій; професійна підготовка.uk
dc.titleДЕФІНІЦІЯ ТА ДИДАКТИЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КЕЙС-МЕТОД»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Дефініц_та_дид сут_ть_пон_кейс-стаді.pdf537,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.