Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6539
Назва: ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КЕЙСІВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Інна Іванівна
Ключові слова: педагогічна ситуація; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкової школи; метод кейс-стаді; кейс.
Дата публікації: 2012
Серія/номер: ;УДК 37.02+378+371.13
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу психолого-педагогічних наукових джерел та результатів емпіричного аналізу виокремлено та охарактеризовано дидактичні вимоги (спрямувальні, змістові, організаційні та структурні) та методику формування кейсів (формулювання дидактичних цілей; вибір теми; вибір педагогічної ситуації; збирання додаткової інформації; вибір виду кейсу; написання тексту; вибір дидактико-організаційного інструментарію; формулювання ситуаційних завдань; підготовка для викладачів методичних рекомендацій; обговорення з фахівцями і редагування; упровадження в навчальний процес; оцінка ефективності кейсу та його повторне редагування) у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи.
Опис: 11. Осадченко І. І. Дидактичні вимоги та методика формування кейсів у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи / Інна Осадченко // Наукові записки. Сер. : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. Винниченка, 2012. – № 107/2. – С. 58–69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6539
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Дид_вимоги_та_мет_формув_кейсів.PDF434,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.