Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6544
Title: | ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
Keywords: | технологічний підхід; педагогічні технології; технологія ситуаційного навчання; «Теорія та методика виховання», ситуація; педагогічна ситуація; виховна ситуація; ситуаційне навчання; ситуаційне мислення; підготовка майбутніх учителів початкової школи. |
Issue Date: | 2013 |
Series/Report no.: | ;УДК 371.134+378.147+372 |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових джерел обґрунтовано доцільність застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи (на прикладі викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання»). На основі аналізу «Галузевого стандарту вищої освіти», «Освітньо-кваліфікаційної характеристики», «Освітньо-професійної програми» бакалавра/спеціаліста зі спеціальності «Початкова освіта» констатовано, що освітньо-кваліфікаційні вимоги, завдання окремих дисциплін циклу професійної (професійно-орієнтованої) підготовки, до яких, насамперед, належать завдання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання» містять у характеристиці змісту термін «ситуація» та передбачають формування ситуаційного мислення у майбутніх фахівців вказаного профілю. Зроблено висновок, що ідея ситуаційного навчання, зокрема у процесі викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання» у підготовці майбутніх учителів початкової школи, передбачає отримання досвіду аналізу професійних ситуацій, насамперед, виховних ситуацій, прийняття самостійних рішень щодо них – пошуку відповідей на суперечливі запитання майбутньої реальної професійної діяльності з цієї дисципліни на основі застосування теоретичних знань і набуття таким чином професійних нових знань, умінь і компетенцій. |
Description: | Осадченко І. І. Доцільність застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи (на прикладі викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання») / Інна Осадченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського : зб. наук. пр. / [за ред. В. Д. Будака, О. М. Пєхоти]. – Випуск 1.43 (98) : Технології педагогічної освіти. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2013. – (Серія «Педагогічні науки»). – С. 11–16. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6544 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Доцільність_заст_техн_сит_навч....PDF | 375,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.