Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T09:59:05Z-
dc.date.available2016-12-23T09:59:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546-
dc.descriptionОсадченко І. І. Класифікація ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи / І. І. Осадченко // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН молодьспорт України. – К., 2011. – Вип. 70. – С. 108–112.uk
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного аналізу складено та охарактеризовано класифікацію ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Виокремлену у наукових джерелах групу ситуаційних завдань за критерієм «пізнавальне значення для студента» розширено групою ситуаційних завдань первинноаналітичного, ґрунтовноаналітичного та творчого характеру. Кожна група вказаної класифікації представлена своїми видами ситуаційних завдань.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.02+378+371.13-
dc.subjectситуаційне завдання; класифікація ситуаційних завдань; дидактична одиниця; педагогічна ситуація; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкової школи.uk
dc.titleКЛАСИФІКАЦІЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ У КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Осадченко_Класиф_сит_завд.....PDF445,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.