Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6547
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-23T10:23:09Z | - |
dc.date.available | 2016-12-23T10:23:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6547 | - |
dc.description | Осадченко І. І. Методологія дослідження професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у контексті застосування сучасних технологій навчання / Інна Осадченко // Зб. наук. пр. Харківського нац. пед. університету імені Г. С. Сковороди «Теорія та методика навчання та виховання»: зб. наук. пр. / За заг. ред. член-кор. НАПН України А. В. Троцко. – Харків : ХНАДУ, 2015. – Вип. 38. – С. 99–109. | uk |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових джерел схарактеризовано окремі методологічні підходи до вивчення питань психодидактики професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у контексті застосування сучасних технологій навчання, зокрема, системний, синергетичний та технологічний підходи. Обґрунтовано, що системний підхід вимагає від дослідника вибір у кожному конкретному випадку певного критерію, згідно з яким можна оцінювати ефективність застосування певної технології навчання у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи тощо. Доведено, що синергетичний підхід орієнтує на аналіз деструктивних елементів існуючих технологій навчання, що дозволяють запровадити нові технології навчання; характеристику сутності та компонентів конкретної технології навчання як видозміни існуючих методики і технологій навчання тощо. Зазначено, що,з точки зору технологічного підходу, пріоритетним завданням визначення психодидактичної ролі та умов формування технологічної компетентності викладачів та їхньої готовності до застосування конкретної технології навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;УДК: 371.134+378.147+372 | - |
dc.subject | методологія досліджень, професійна підготовка, майбутні учителі початкової школи, технології навчання, системний підхід, синергетичний підхід, технологічний підхід. | uk |
dc.title | Методологія дослідження професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у контексті застосування сучасних технологій навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Методолог_дослідж-проф_підгот....PDF | 339,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.