Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548
Title: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ» |
Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
Keywords: | технологія навчання; методологічні підходи; дидактичний підхід; системний підхід; технологічний підхід. |
Issue Date: | 2010 |
Series/Report no.: | ;УДК [378+37.02]:005 |
Abstract: | У статті шляхом аналізу різнобічних методологічних підходів до досліджуваного явища визначена сутність поняття «технологія навчання» як процесуально-дієвого складника дидактичної системи, завдяки якому реалізується гарантований рівень очікуваного результату шляхом відтворюваності поетапних дій за умови компетентності педагога, детальної розробки та функціонування інших складників процесу навчання. |
Description: | Осадченко І. І. Методологічні підходи до розуміння сутності поняття «технологія освіти» / І. І. Осадченко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : Редакція КДПУ, 2010. – Вип. 30. – С. 55–61. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Методолог_підходи_до_розум_пон.....PDF | 350,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.