Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ»
Authors: Осадченко, Інна Іванівна
Keywords: технологія навчання; методологічні підходи; дидактичний підхід; системний підхід; технологічний підхід.
Issue Date: 2010
Series/Report no.: ;УДК [378+37.02]:005
Abstract: У статті шляхом аналізу різнобічних методологічних підходів до досліджуваного явища визначена сутність поняття «технологія навчання» як процесуально-дієвого складника дидактичної системи, завдяки якому реалізується гарантований рівень очікуваного результату шляхом відтворюваності поетапних дій за умови компетентності педагога, детальної розробки та функціонування інших складників процесу навчання.
Description: Осадченко І. І. Методологічні підходи до розуміння сутності поняття «технологія освіти» / І. І. Осадченко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : Редакція КДПУ, 2010. – Вип. 30. – С. 55–61.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Осадченко_Методолог_підходи_до_розум_пон.....PDF350,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.