Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-23T10:27:23Z | - |
dc.date.available | 2016-12-23T10:27:23Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548 | - |
dc.description | Осадченко І. І. Методологічні підходи до розуміння сутності поняття «технологія освіти» / І. І. Осадченко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : Редакція КДПУ, 2010. – Вип. 30. – С. 55–61. | uk |
dc.description.abstract | У статті шляхом аналізу різнобічних методологічних підходів до досліджуваного явища визначена сутність поняття «технологія навчання» як процесуально-дієвого складника дидактичної системи, завдяки якому реалізується гарантований рівень очікуваного результату шляхом відтворюваності поетапних дій за умови компетентності педагога, детальної розробки та функціонування інших складників процесу навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;УДК [378+37.02]:005 | - |
dc.subject | технологія навчання; методологічні підходи; дидактичний підхід; системний підхід; технологічний підхід. | uk |
dc.title | МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ» | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Методолог_підходи_до_розум_пон.....PDF | 350,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.