Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T10:30:26Z-
dc.date.available2016-12-23T10:30:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.issnУДК [378+37.02]:005-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6549-
dc.descriptionОсадченко І. І. Особливості організації та проведення педагогічної практики в умовах застосування технології ситуаційного навчання / Осадченко І. І. // Вісник Черкаського університету. Сер. : Педагогічні науки. – Черкаси, 2010. – Вип. 191, ч. 2. – С. 95–100.uk
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу визначено та охарактеризовано особливості організації та проведення педагогічної практики в умовах застосування технології ситуаційного навчання. Основною особливістю визначено урізноманітнення та ретельний відбір завдань для студентів як дидактичного інструментарію викладача.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна педагогічна підготовка; технологія ситуаційного навчання; педагогічна практика; дидактичні умови.uk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Особл_орг_та_провед_пед_практ.PDF431,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.