Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6550
Title: | СУТНІСНА ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ ЗМІСТУ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
Keywords: | педагогічна ситуація; ситуаційне завдання; ситуаційна проблема; ситуаційна задача; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкових класів. |
Issue Date: | 2012 |
Series/Report no.: | ;УДК 37.02+378+371.13 |
Abstract: | У статті на основі аналізу психолого-педагогічних наукових джерел здійснено дефініціювання категорій «педагогічна ситуація», «педагогічна задача» та їх похідних: «ситуаційна проблема», «ситуаційна задача», «ситуаційне завдання» тощо, тобто встановлено сутнісну взаємозалежність ключових понять змісту технології ситуаційного навчання у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи. Взаємозалежність вказаних понять виявляється у дидактичнокатегоріальному наповненні ситуаційного завдання: його ядро становить педагогічна ситуація як найменша дидактична одиниця технології ситуаційного навчання; у процесі аналізу педагогічної ситуації з’ясовується ситуаційна проблема та формулюється ситуаційна задача. |
Description: | Осадченко І. І. Сутнісна взаємозалежність ключових понять змісту технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. І. Осадченко // Зб. наук. пр. Бердянського педагогічного університету. – Сер. : Педагогічні науки. – Бердянськ : БДПУ, 2012. – № 4. – С. 148–161. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6550 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Сутнісна_взаємозалеж_ключ_пон.....PDF | 421,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.