Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6554
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лемещук, Марина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-23T12:11:47Z | - |
dc.date.available | 2016-12-23T12:11:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 2309-9763 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6554 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто проблеми, що стосуються соціалізації дітей з порушенням мовлення, зокрема дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Досліджено та окреслено соціально – комунікативний критерій з такими показниками, як: мовленнєва активність; ініціювання спілкування з іншими дітьми; інтенсивність спілкування з однолітками та близькими дорослими. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.035+376.36 | - |
dc.subject | критерій | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | мовлення | uk |
dc.subject | дошкільник | uk |
dc.title | Соціально-комунікативний критерій соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kamyane.pdf | 166,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.