Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛемещук, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-12-23T12:11:47Z-
dc.date.available2016-12-23T12:11:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2309-9763-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6554-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми, що стосуються соціалізації дітей з порушенням мовлення, зокрема дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Досліджено та окреслено соціально – комунікативний критерій з такими показниками, як: мовленнєва активність; ініціювання спілкування з іншими дітьми; інтенсивність спілкування з однолітками та близькими дорослими.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.035+376.36-
dc.subjectкритерійuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectдошкільникuk
dc.titleСоціально-комунікативний критерій соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kamyane.pdf166,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.