Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-23T12:56:12Z | - |
dc.date.available | 2016-12-23T12:56:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу науково-педагогічних джерел охарактеризовано системний підхід до досліджень у галузі дидактики вищої школи. Системний підхід розглядається у контексті конкретнонаукового та дисциплінарного рівнів методології щодо педагогічних досліджень. Такий підхід визначається як сукупність способів, прийомів розгляду процесу навчання у вищій школі з токи зору визначення процесу навчання як системи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;УДК [378+37.02]:005 | - |
dc.subject | методологія педагогічних досліджень; методологічні підходи; дидактика вищої школи; системний підхід. | uk |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Х-ка_систем_підходу_до_дослідж....PDF | 402,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.