Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6580
Назва: Проблема формування та рівні сформованості творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії
Автори: Куценко, Сергій Володимирович
Ключові слова: творчий потенціал
формування творчого потенціалу
рівні сформованості
майбутній учитель хореографії
Дата публікації: 2016
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О
Бібліографічний опис: Проблема формування та рівні сформованості творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії / С.В. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 14. – С. 212-220.
Серія/номер: УДК 371.134+793.3(07);
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан розробленості проблеми формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. З’ясовано сутність і структуру творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Уточнено зміст ключових понять дослідження. Визначено рівні (низький, середній, високий) сформованості творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії, який розглядається автором як динамічний цілеспрямований процес кількісних і якісних змін особистісних характеристик студента, під різнобічним впливом якого відбувається зростання творчих сил особистості майбутнього фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6580
ISSN: 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema_formuvannia_ta_rivni_sformovanosti_tvorchoho_potentsialu.pdf316,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.