Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2016-12-25T23:21:37Z-
dc.date.available2016-12-25T23:21:37Z-
dc.date.issued2016-12-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6591-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні основи розвивального підходу в навчанні. Вивчено еволюцію авторських систем розвивального навчання, встановлено їхні теоретичні засади. Узагальнено досвід роботи педагогів щодо умов організації розвивального навчання учнів. Проаналізовано розвиток педагогічних ідей з розвивального навчання школярів українською дидактичною школою.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 371.3 (477)(09)-
dc.subjectрозвиток особистості, розвивальне навчання, процес навчання, учні, мислення, дидактична система.uk
dc.titleІДЕЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Безлюдна_Н.В..PDF399,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.