Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоваківська, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-12-26T09:36:34Z-
dc.date.available2016-12-26T09:36:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПогляди М.Пирогова на літературну бесіду як форму навчання словесності (середина ХІХ століття)/ Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ ред. кол. Безлюдний О.І. (гол.ред) та ін.]. – Умань, ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 54. – С.147-155.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6600-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз погляди на проблеми розвитку теорії і практики словесності та значення літературної бесіди як форми навчання словесності Миколи Івановича Пирогова – непересічного вченого, вдумливого лікаря, педагога, видатного громадського та державного діяча. Новий етап розвитку літературних бесід був пов’язаний з періодом перебування М. Пирогова на посаді попечителя Київського учбового округу. Досвід широкого творчого задуму з проведення бесід був викладений педагогом у восьми параграфах «Правил о беседах» (1858 р.).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.subjectМикола Іванович Пироговuk
dc.subjectформи навчання словесності-
dc.subjectучитель словесності-
dc.subjectсловесність-
dc.subjectлітературна бесіда-
dc.subjectметод бесіди-
dc.titleПогляди М.Пирогова на літературну бесіду як форму навчання словесності (середина ХІХ століття)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погляди М.Пирогова стаття.pdf322,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.