Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6600
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Новаківська, Людмила Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-26T09:36:34Z | - |
dc.date.available | 2016-12-26T09:36:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Погляди М.Пирогова на літературну бесіду як форму навчання словесності (середина ХІХ століття)/ Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ ред. кол. Безлюдний О.І. (гол.ред) та ін.]. – Умань, ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 54. – С.147-155. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6600 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз погляди на проблеми розвитку теорії і практики словесності та значення літературної бесіди як форми навчання словесності Миколи Івановича Пирогова – непересічного вченого, вдумливого лікаря, педагога, видатного громадського та державного діяча. Новий етап розвитку літературних бесід був пов’язаний з періодом перебування М. Пирогова на посаді попечителя Київського учбового округу. Досвід широкого творчого задуму з проведення бесід був викладений педагогом у восьми параграфах «Правил о беседах» (1858 р.). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk |
dc.subject | Микола Іванович Пирогов | uk |
dc.subject | форми навчання словесності | - |
dc.subject | учитель словесності | - |
dc.subject | словесність | - |
dc.subject | літературна бесіда | - |
dc.subject | метод бесіди | - |
dc.title | Погляди М.Пирогова на літературну бесіду як форму навчання словесності (середина ХІХ століття) | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Погляди М.Пирогова стаття.pdf | 322,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.