Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6604
Назва: | Розвиток форм і методів навчання словесності (середина ХІХ – початок ХХ століття) |
Автори: | Новаківська, Людмила Володимирівна |
Ключові слова: | твір, літературна бесіда, лекція, літературна освіта, словесність. |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | РВВКДПУ ім.В.Винниченка |
Бібліографічний опис: | Розвиток форм і методів навчання словесності (середина ХІХ – початок ХХ століття)./ Наукові записки / Ред. кол.: В.Ф.Черкасов, В.В.Радул, Н.С.Савченко та ін. – Випуск 147. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВКДПУ ім.В.Винниченка, 2016. – С.95-100. |
Серія/номер: | УДК 378(477) (09); |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз та простежено основних форм і методів навчання словесності в середині ХІХ – на початку ХХ століття: твору, літературної бесіди, лекції. З’ясовано, що твір, літературна бесіда та лекція в середині XIX – початку XX століття стали основними формами, що забезпечували наступність у навчанні словесності та літературній освіті. В той же час, навчання письмової мови на заняттях словесністю не обмежувалося змістом самої дисципліни «словесність», про що свідчить широка гуманітарна тематика творів та літературних бесід. Це сприяло зміцненню навичок у написанні текстів, що стосуються широкого спектру гуманітарних знань, необхідних як у філологічній, так і нефілологічній вищій освіті, а також у колі соціальних, громадських завдань випускника гімназії і в процесі його літературної самоосвіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6604 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розвиток форм і методів стаття.pdf | 486,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.