Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадзівіл, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-12-29T18:27:33Z-
dc.date.available2016-12-29T18:27:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРадзівіл Т. А. Методика викладання фахових дисциплін як дієвий чинник результативності професійної діяльності викладача-інструменталіста // Аспекти мистецької освіти : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти : здобутки, проблеми та перспективи» (м. Умань, 22 жовтня 2015 р.) та Всеукраїнського науково-практичного семінару «Молодь, освіта, наука та мистецтво» (м. Умань, 27 листопада 2015 р.) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв; [ред. кол.: Ятло Л. П. (головн. ред.), Калабська В. С. (відповід. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – 155 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6641-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему підготовки фахівців за спеціальністю 7.02020401 Музичне мистецтво спеціалізацією струнні (народні, духові) інструменти або фортепіано. Автор висвітлює особливості підготовки інструменталістів в умовах мистецько-педагогічної освіти, окреслює знання та вміння, необхідні майбутнім викладачам фахових дисциплін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.subjectвикладач фахуuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectінструменталістuk
dc.subjectкваліфікація викладачаuk
dc.titleМетодика викладання фахових дисциплін як дієвий чинник результативності професійної діяльності викладача-інструменталістаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodyka_vykladannia.pdf101,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.