Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorКарпенко, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-10-31T06:41:25Z-
dc.date.available2013-10-31T06:41:25Z-
dc.date.issued2013-04-12-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/669-
dc.description.abstractУ статті розповідається про особистісно орієнтоване навчання, яке зосереджене на поьребах учня; про діагностичну діяльність, яка виступає як фактор підвищення ефективності педагогічного процесу.uk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.subjectПрофесія вчителяuk
dc.subjectпсихологічний діагнозuk
dc.subjectДіагнозuk
dc.titleДіагностична діяльність як фактор підвищення ефективності педагогічного процесуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf74,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.