Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759
Title: | Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін |
Authors: | Декарчук, Марина Вадимівна Мартинюк, Михайло Тадейович Хитрук, Валентин Іванович |
Keywords: | інтегративний галузево-функціональний підхід бакалавр природознавство вчитель природничо-наукових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Мартинюк М.Т. Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін / М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський, 2013, випуск 19 - С.299-301 |
Series/Report no.: | УДК;371.134–5 |
Abstract: | У статті дано теоретичне обґрунтування підготовки вчителя фізики в контексті уявлень про базовий рівень природничої педагогічної освіти. Запропоновано дидактичну систему фахової підготовки вчителя фізики та інших предметів природничо-наукового спрямування на основі єдиного інтегративного підходу. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
znpkp_ped_2013_19_105.pdf | 329,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.