Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759
Title: Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін
Authors: Декарчук, Марина Вадимівна
Мартинюк, Михайло Тадейович
Хитрук, Валентин Іванович
Keywords: інтегративний галузево-функціональний підхід
бакалавр природознавство
вчитель природничо-наукових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах
Issue Date: 2013
Citation: Мартинюк М.Т. Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін / М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський, 2013, випуск 19 - С.299-301
Series/Report no.: УДК;371.134–5
Abstract: У статті дано теоретичне обґрунтування підготовки вчителя фізики в контексті уявлень про базовий рівень природничої педагогічної освіти. Запропоновано дидактичну систему фахової підготовки вчителя фізики та інших предметів природничо-наукового спрямування на основі єдиного інтегративного підходу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
znpkp_ped_2013_19_105.pdf329,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.