Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6768
Назва: Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Комар, Ольга Анатоліївна
Гарачук, Тетяна Володимирівна
Грітченко, Тетяна Яківна
Кравчук, Оксана Володимирівна
Лоюк, Оксана Вікторівна
Торчинська, Тамара Анатоліївна
Шевчук, Ірина Василівна
Шкуренко, Олександра Вікторівна
Ключові слова: Підготовка,теоретичні основи, теоретичні аспекти,підготовка вчителів, формування комунікації
Дата публікації: 2016
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи.Монографія/авт.кол.Гарачук Т.В., Грітченко Т.Я.,Кравчук О.В., Лоюк О.В., Торчинська Т.А., Шевчук І.В., Шкуренко О.В./за заг.ред. Комар О.А..- Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. - 457 с.
Серія/номер: УДК 371.134:373.3 ББК 74.589.83;
Короткий огляд (реферат): У період перебудови освіти України важливим є підготовка майбутнього вчителя початкової школи до надання якісної освіти молодому поколінню держави. Автори пропонують своє бачення проблеми, звертаються до історичних питань, досліджують вітчизняний і зарубіжний досвід підготовки педагогів до інноваційної діяльності. Книга містить теоретичні положення проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи у ВНЗ. Рекомендована викладачам, аспірантам, магістрантам, студентам педагогічних вишів, вчителям загальноосвітніх шкіл.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6768
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія.pdf212,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.