Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6776
Title: Наступність у побудові методичних систем навчання фізики і астрономії в педвузі і школі
Authors: Мартинюк, Михайло Тадейович
Ткаченко, Ігор Анатолійович
Keywords: методична система
фізика
астрономія
методи навчання
наступність
methodical system
astronomy
methods of studies
Issue Date: 2010
Publisher: Кам’янець-Подільський державний університет
Citation: Мартинюк М.Т. Наступність у побудові методичних систем навчання фізики і астрономії в педвузі і школі / М.Т. Мартинюк, І. А. Ткаченко// Збірник наукових праць Серія «Педагогічна» : Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-технологічного профілю в умовах євроінтеграції. Вип.16.-Кам’янець-Подільський державний університет, 2010. - С.35-37
Series/Report no.: УДК;52(07)+378
Abstract: У статті розглядається зміст методичної підготовки майбутнього учителя фізики як системно-структурний об’єкт. Вирішальним засобом реалізації впровадження складових методичної підготовки є забезпечення наступності у побудові методичних систем навчання фізики та астрономії у загальноосвітній та у вищій педагогічній школах; при цьому загаль-ноосвітня школа виступає як прогностична ланка перебудови методичної системи навчання у вищій школі. In the article maintenance of methodical preparation of future teacher of physics as system structural object is examined. The deciding mean of realization of introduction of constituents of methodical preparation is providing of the following in the construction of the methodical systems of studies of physics and astronomy in general and in higher pedagogical schools; thus general school comes forward as a link of alteration of the methodical system of studies at high school is based.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6776
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартинюк_32623-61281-1-SM.pdf207,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.