Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6777
Назва: Системно-галузевий підхід до підготовки вчителів природознавчих дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти
Автори: Мартинюк, Михайло Тадейович
Декарчук, Марина Вадимівна
Хитрук, Валентин Іванович
Ключові слова: природознавча освіта
natural sciences education
моно - і поліпредметна концепції підготовки вчителів
mono- and polysubject concept of teachers training
система дидактичних моделей підготовки фахівців-педагогів природничого профілю
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Мартинюк М.Т. Системно-галузевий підхід до підготовки вчителів природознавчих дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти/ М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук // Збірник наукових праць. Серія № 3 Фізика і математика у вищій і середній школі - С.209-216
Серія/номер: УДК;371.134:5
Короткий огляд (реферат): В статті представлено результати проектування дидактичних моделей підготовки вчителів природознавчих дисциплін на основі системно-галузевого підходу в умовах неперервної педагогічної освіти. Дано теоретичне обґрунтування відповідних змін і рекомендацій до проекту “Концепції розвиту неперервної педагогічної освіти”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6777
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf208,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.