Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-04-06T04:07:22Z-
dc.date.available2017-04-06T04:07:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Методологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярів / О. В. Лоюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – К. ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2015. – Вип. 41 – С. 88–93.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6798-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему розвитку творчого мислення молодших школярів, проаналізовано зміст основних методологічних підходів в психолого-педагогічній та філософській науках щодо організації навчально-виховного процесу початкової школи з метою виховання творчої особистості дитини, обґрунтовано доцільність їх використання. Зроблено висновок, що дані положення зумовлюють взаємини вихователів та вихованців, роль самих дітей в цьому процесі, володіють високою методологічною цінністю у відношенні вибору ракурсів методичного забезпечення розвитку творчого мислення учнів початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВінниця : ТОВ фірма «Планер»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.03+159.955;-
dc.subjectДіяльнісний підхідuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectпринцип культуровідповідностіuk
dc.titleМетодологічні підходи до розвитку творчого мислення молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodologia_ tvorchosti.pdf386,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.