Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/680
Назва: НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА УЧНІВ ЯК ЗАСІБ ПРАКТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА
Автори: Шулдик, Володимир Іванович
Мельник, Н. В.
Ключові слова: Навчальна практика
Дата публікації: 2010
Видавництво: Шулдик В.І. Навчальна практика учнів як засіб практичної спрямованості навчання біології та природознавства / В.І. Шулдик // Збірник наукових праць Всеукраїнської студентської наукової конференції «Наукові школи у природничо-математичній галузі», (18-19 травня 2010). – Умань. С.122-124.
Короткий огляд (реферат): Докорінна перебудова народного господарства на¬шої країни вимагає піднесення рівня освіти та вихо¬вання молоді, поліпшення її підготовки до самостій¬ного трудового життя, формування гармонійно роз¬виненої особистості. На розв'язування цих завдань і спрямована реформа загальноосвітньої та професійної школи. Здійснення її неможливе без опори на ґрун¬товні знання, високу свідомість і культуру народних мас. У зв'язку з цим особливого значення набуває розвиток пізнавальної самостійності учнів, що знач¬ною мірою залежить від перебудови і вдосконалення позаурочної роботи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/680
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
schuldic_2010.pdf 7.pdf138,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.