Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-04-06T04:24:48Z-
dc.date.available2017-04-06T04:24:48Z-
dc.date.issued2015-01-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Творче мислення молодшого школяра: сутність, структура, особливості прояву / О. В. Лоюк // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – № 5 (20), ч. 3. – С. 123–126.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6800-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі виховання творчої особистості молодшого школяра. Автор обґрунтовує необхідність та доцільність розгляду даного питання на сучасному етапі розвитку суспільства. У статті розкрито сутність поняття творче мислення, визначено структуру даного феномену, висвітлено особливості прояву мисленнєвої діяльності учнів початкової школи. Також стисло охарактеризовані основні новоутворення молодшого шкільного віку: теоретичний аналіз, внутрішній план дій, рефлексія. В ході дослідження встановлений факт тотальності дитячої творчості, що зумовлює відповідну організацію дитячої діяльності задля розвитку їх творчих здібностей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.015.3;-
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectтеоретичний аналізuk
dc.subjectвнутрішній план дійuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.titleТворче мислення молодшого школяра: сутність, структура, особливості проявуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sutnist tvorchosti.pdf197,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.