Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6805
Назва: Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи
Автори: Лоюк, Оксана Вікторівна
Ключові слова: творче мислення
початкова школа
молодші школярі
констатувальний експеримент
формувальний експеримент
Дата публікації: гру-2016
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Лоюк О. В. Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи : моногр. / О. В. Лоюк. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2016. – 216 с.
Серія/номер: УДК 37.03+159.923-053.5 ББК 74.202.20+88.835.13 Л 81;
Короткий огляд (реферат): У монографії висвітлено теоретико-методологічні основи розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Здійснено ретроспективний аналіз означеної проблеми та з’ясовано сучасний стан у педагогічній теорії та практиці. Автором запропоновано шляхи оптимізації процесу розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Монографія рекомендована викладачам, аспірантам, магістрам, студентам вищих педагогічних закладів освіти, вчителям початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6805
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monografiya.pdf252,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.