Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6805
Назва: | Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи |
Автори: | Лоюк, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | творче мислення початкова школа молодші школярі констатувальний експеримент формувальний експеримент |
Дата публікації: | гру-2016 |
Видавництво: | Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Лоюк О. В. Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи : моногр. / О. В. Лоюк. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2016. – 216 с. |
Серія/номер: | УДК 37.03+159.923-053.5 ББК 74.202.20+88.835.13 Л 81; |
Короткий огляд (реферат): | У монографії висвітлено теоретико-методологічні основи розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Здійснено ретроспективний аналіз означеної проблеми та з’ясовано сучасний стан у педагогічній теорії та практиці. Автором запропоновано шляхи оптимізації процесу розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Монографія рекомендована викладачам, аспірантам, магістрам, студентам вищих педагогічних закладів освіти, вчителям початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6805 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
monografiya.pdf | 252,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.