Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6808
Назва: Сензитивність молодшого шкільного віку у контексті розвитку творчого мислення особистості
Автори: Лоюк, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Молодші школярі
сензитивність
основні новоутворення
розумові операції
прийоми творчого мислення
навчальна діяльність
Дата публікації: вер-2016
Видавництво: Умань: ПП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Лоюк О. В. Сензитивність молодшого шкільного віку у контексті розвитку творчого мислення особистості / О. В. Лоюк // Інновації в освітньому середовищі: надбання та перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, (Умань, 29-30 вересня 2016 р.). – Умань: ПП Жовтий О. О., 2016. – 140 с, С. 61 – 66
Короткий огляд (реферат): В статті доведено сенситивність молодшого шкільного віку щодо розвитку творчого мислення: правопівкульний етап онтогенезу, природна допитливість, пластичність нервової системи, здатність ставити проблемні запитання та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6808
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
senzytyvnist.pdf194,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.