Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорчинська, Тамара Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-06T11:30:47Z-
dc.date.available2017-04-06T11:30:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск65. - Херсон: ХДУ, 2014.- 458с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6817-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема використання ономастичного матеріалу уроках української мови у початковій школі. Доводиться доцільність використ ономастикону з метою активізації пізнавальної діяльності молодших школярів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтийuk
dc.subjectономастикаuk
dc.subjectукраїнська моваuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.titleМісце роботи над ономастикою на уроках української мовив початкових класахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tmp2F7F.pdf258,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.